Jogurt śmietankowy bez laktozy z Bifidobacterium ze Strzałkowa nagrodzony Godłem „Teraz Polska”!

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 2 czerwca 2025 roku, jogurt bez laktozy z dodatkiem nie mniej niż 1 miliarda żywych kultur bakterii Bifidobacterium ze Strzałkowa został uhonorowany prestiżowym Godłem „Teraz Polska”. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane jest produktom, które łączą najwyższą jakość z innowacyjnością i polskim rodowodem.

Przypominamy, że to jedyna firma z powiatu słupeckiego, która sięgnęła po to wyróżnienie, a zarazem trzecie z rzędu Godło „Teraz Polska” dla tej marki (poprzednie za tradycyjne Masło ze Strzałkowa oraz kultowy Twaróg Śmietankowy) – jest to dowód na to, że tradycja i innowacja mogą iść ramię w ramię.

 

„Nasza mleczarnia działa nieprzerwanie od 1939 roku. Nagroda ta, to ukoronowanie pracy pokoleń i jednocześnie dowód, że umiemy odpowiadać na wyzwania współczesności. To dla nas ogromny zaszczyt i potwierdzenie, że polska produkcja może oferować nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na realne potrzeby zdrowotne konsumentów” – powiedział prezes zarządu, Piotr Borowski

Jogurt powstał z myślą o osobach z nietolerancją laktozy oraz tych, które chcą w naturalny sposób wspierać florę jelitową. Zawarte w nim (w kubku 180g aż 2,5 mld)  kultury bakterii Bifidobacterium animalis subsp. lactis to jeden z najlepiej przebadanych szczep bakterii (probiotyków) na świecie. „Współtworząc ten produkt jako lekarz onkolog, wiedziałem, że zależy nam na czymś więcej niż tylko smaku – chodziło o realne wsparcie organizmu, zwłaszcza w momentach osłabionej odporności oraz na realnym wpływie na stan mikrobioty naszych jelit. Ten produkt to coś więcej niż żywność – to świadome wsparcie zdrowia. Cieszę się, że mogłem uczestniczyć w jego tworzeniu– podkreśla lekarz Łukasz Grzęda, specjalista onkologii klinicznej, współwłaściciel Centrum Medycznego Onko- Derm. 

 

Wiceprezes SMU Strzałkowo, Andrzej Ruminkieiwcz, zwrócił uwagę na aspekt innowacyjny: „Połączyliśmy tradycyjną recepturę z zaawansowaną technologią, by stworzyć produkt funkcjonalny, ale bliski codzienności”.

Z kolei dyrektor marketingu, Agnieszka Borowska, zaznacza: „To nie tylko sukces marki czy efekt spójnej wizji i konsekwentnej pracy, ale przede wszystkim to znak zaufania od konsumentów, którzy szukają produktów prostych, zdrowych i skutecznych. Godło „Teraz Polska” jest potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku”.

 

Otrzymanie nagrody „Teraz Polska” to ważny krok w dalszym rozwoju marki, która stawia na jakość, autentyczność, tradycje, czystą etykietę i troskę o zdrowie swoich konsumentów każdego dnia.