,,Mleko – dobry wybór” – kampania, w której pojawią się fakty, o których warto wiedzieć
Mleko, mleczne wyroby; twarożki, serki, sery, jogurty, kefiry… – czy można o nich coś więcej powiedzieć? Czy mleczny smakosz może dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich ulubionych wyrobach?
Tak, o mleku, a zwłaszcza o jego walorach smakowych, zdrowotnych i odżywczych, można mówić bez końca! Zwłaszcza, gdy za szerzenie wiedzy wezmą się specjaliści w dziedzinie produkcji i przetwórstwa mleka.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii „Mleko – dobry wybór” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, którą można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP3 i Internecie.
„Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią „Mleko – dobry wybór”, pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków.” – powiedział Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.
Partnerami kampanii „Mleko – dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
W ramach kampanii od czerwca do grudnia kilkukrotnie zagościmy w TVP2, w najpopularniejszym w Polsce programie śniadaniowym Pytanie na Śniadanie. Widzowie wspólnie z Celiną Statkiewicz w kącikach kulinarnych będą mogli wypróbować przepisy, w których mleko i jego przetwory grają główną rolę. Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii Mleko – dobry wybór, filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.
Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych, co lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu Okrasa łamie przepisy w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego.
W paśmie ogólnopolskim TVP3, w programie kulinarnym Nasze najpyszniejsze – w czasie każdego z 8 odcinków zostanie odwiedzony 1 z 8 regionów Polski, gdzie zostaną odkryte na nowo mleczne skarby, tradycje z nimi związane oraz ciekawe miejsca. Programy te zachęcą do mlecznej, kulinarnej podróży po Polsce nawet największego domatora.
Najnowsze informacje o kampanii „Mleko – dobry wybór” oraz ciekawostki o produktach mlecznych można również znaleźć w serwisach społecznościowych. Na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/mlekodobrywybor oraz na Instagramie klikając w link https://www.instagram.com/mleko.dobry.wybor/.
Ponadto w internecie będzie można znaleźć specjalne animacje, które przypominają dobre strony mleka.
Ta ciekawa kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Serdecznie zapraszamy do podróży kulinarnej oraz świadomych wyborów konsumenckich z mlekiem i wyrobami mlecznymi w roli głównej!
Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Śmietana bohaterem kącików kulinarnych w PNŚ
W ramach kampanii Polskie produkty mleczne królują na stole przygotowaliśmy razem z Pytanie na śniadanie kąciki kulinarne poświęcone…
Kolejne posiedzenie Porozumienie dla Mleczarstwa
6 listopada br. w siedzibie KZSM Zw. Rew. w Warszawie odbyło się spotkanie Porozumienia dla Mleczarstwa w skład,…
XX Mleczne Mistrzostwa Polski - zaproszenie
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich – Związek Rewizyjny w Warszawie wspólnie z Tygodnikiem Poradnikiem Rolniczym organizuje konkurs na największych…
Porozumienie dla Mleczarstwo - pismo do C. Siekierskiego MRiRW
Porozumienie dla Mleczarstwa, w imieniu polskich producentów, jak i przetwórców mleka, apeluje do Pana Ministra o stanowczą obronę…
Start kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”
Rusza ogólnopolska kampania „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród…
Ceny skupu mleka we wrześniu 2024 r.
Według Głównego Urzędu Statystycznego cena skupu mleka we wrześniu 2024 r. wyniosła 208,36 zł /1 hl i była wyższa…
KZSM poparł apel do Premiera D. Tuska w sprawie...
14 października br. organizacje branżowe, w tym KZSM Zw. Rew. zwróciły się do Donalda Tuska Premiera RP z…
Wyniki zapytania ofertowego nr 2/2024 dotyczącego zadania pn. ,,Kampania...
Szanowni Państwo, KZSM Zw. Rew. informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego nr 2/2024 z…
KZSM: oferta wynajmu kawalerki w centrum Warszawy
KZSM zamieszcza ofertę na wynajem kawalerki w centrum Warszawy. Wiecej w linku poniżej. 1 pokój, mieszkanie na wynajem…
KZSM: OGŁOSZENIE
KZSM Zw. Rew w Warszawie szuka potencjalnego nabywcy nieruchomości zapisanej w księdze wieczystej Nr KW KR1P/00000847/4 w Krakowie …
KZSM: OFERTA
KZSM Zw. Rew. zwraca się do podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych o przesłanie ofert na badanie sprawozdania finansowego…
Oficjalna inauguracja roku akademickiego 2024/2025 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
4 października 2024 r. w Olsztynie w Auli w Centrum Konferencyjnym odbyła się oficjalna inauguracja roku akademickiego 2024/2025…
Członkowie KZSM Zw. Rew. : laureatami konkursu o Złoty...
Aż 40 produktów z branży spożywczej zostało nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal Grupy MTP. Nagrody…
MLEKOVITA multimedalistą targów Polagra 2024!
Podczas rozpoczynających się w Poznaniu targów POLAGRA 2024 produkty Mlekovity zostały uhonorowane aż 20 Złotymi Medalami, a stoisko…
Zjazd Delegatów KZSM Zw. Rew.
W dniu 30 września 2024 r. w Warszawie odbył się Zjazd Delegatów KZSM Zw. Rew. Delegaci wysłuchali sprawozdania…