W ramach kampanii ,,Ser pleśniowy – źródło kulinarnych przyjemności” finansowanej z Funduszu Promocji Mleka, której organizatorem jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny został przygotowany: film dokumentalny, krótka relacja z pokazu kulinarnego i cyfrowa broszura (e-book), które pomogą poszerzyć wiedzę o serze pleśniowym wśród młodzieży w wieku od 15 do 19 lat – młodych adeptów sztuki kulinarnej oraz uczniów szkół gastronomicznych.
Film stworzyliśmy w przystępnej i ciekawej dla naszej młodzieży wersji dokumentu, na przykładzie dwóch osób, których zawodowe losy są związane ściśle z pasją do sera pleśniowego.
Z jednej strony dyrektor produkcji zakładu przybliża arkana produkcji sera pleśniowego, a z drugiej kucharka – szefowa kuchni ukazuje jego praktyczne wykorzystanie. Relacja z pokazu dla uczniów szkoły gastronomicznej, to krótkie podsumowanie uniwersalnych możliwości wykorzystania sera pleśniowego – źródła kulinarnych przyjemności w kuchni. Całość spina cyfrowa broszura przedstawiająca w skrócie cykl produkcyjny sera pleśniowego, przepisy i krótkie informacje o serze pleśniowym.
Wszystko po to, by pokazać, że ser pleśniowy może być doskonałym produktem w kuchni. Wierzymy, że film, relacja z pokazu i cyfrowa broszura znajdzie Państwa uznanie i choć trochę pomoże w zorganizowaniu wychowankom ciekawych chwil. Czasu, w którym można odkryć fascynującą historię Sera pleśniowego – źródła kulinarnych przyjemności
Broszura cyfrowa (e-book):
Kampania ,,Ser pleśniowy – źródło kulinarnych przyjemności”
#Fundusze Promocji