Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny w ramach kampanii sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka promuje polskie produkty mleczne w Czechach i na Słowacji.
Docenieni szefowie kuchni i popularne w mediach społecznościowych sportsmenki z Czech i Słowacji przyjechali do Polski, żeby zapoznać ich z polskimi produktami mlecznymi. Zagraniczni goście przekonają się, że polskie mleczarnie są jedne z najnowocześniejszych na świecie, a produkty powstają z wykorzystaniem tradycyjnych receptur.
Kampania ma na celu przekonanie, do tego, że polskie mleko, masło, sery, twarogi, jogurty, i inne są jedne z najsmaczniejszych na świecie. Na kanale YouTube, a także na profilach w mediach społecznościowych będą dostępne filmy i zdjęcia, w których szefowie kuchni i sportsmenki dostaną zadania, które pomogą im poznać polskie produkty mleczne oraz tradycyjne dania. Kucharze będą musieli poradzić sobie z przepisami kuchni regionalnej. Do walorów odżywczych i zdrowotnych polskich produktów mlecznych przekonywać będą za to sportsmenki, dla których odpowiednia dieta stanowi kluczową kwestię.
Dodatkowo kampania wzbogacona będzie o posty informujące o tym, jak wartościowe w składniki odżywcze są produkty mleczne, jak nowoczesna jest dziś ich technika wyrobu oraz jak bardzo cenimy sobie przywiązanie do tradycyjnych receptur.
Kampania jest sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka