Podczas tegorocznych targów POLAGRA 22 produkty marki Mlekovita zostały uhonorowane Złotymi Medalami, ser Bialski otrzymał Złoty Medal – Wybór Konsumentów oraz nagrodę Grand Prix, a stoisko wyóżniono statuetką Złotego Akantu.
Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich to nagroda o 40-letniej tradycji przyznawana produktom innowacyjnym o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagających konsumentów. Do konkursu rocznie zgłaszanych jest niemal 500 produktów, ale tylko te, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje ekspertów, otrzymują prestiżowe wyróżnienie. W tym roku Sąd Konkursowy przyznał te zaszczytne nagrody 22 produktom MLEKOVITY. Uznanie ekspertów zyskały:
- Wypasiony serniczek z polewą brzoskwiniową 150 g,
- Wypasiony serniczek z polewą truskawkową 150 g,
- Wypasiony serniczek z polewą wiśniową 150 g,
- Wypasiony deser mleczny z ryżem i truskawkami 150 g,
- Wypasiony deser mleczny z ryżem i jabłkami 150 g,
- Wypasiony deser mleczny z ryżem i malinami 150 g,
- Wypasiona kaszka manna z wiśniami 150 g,
- Wypasiona kaszka manna z truskawkami 150 g,
- Wypasiona kaszka manna z jagodami 150 g,
- Wypasiony deser śmietankowo-czekoladowy 130 g,
- Wypasiony deser śmietankowy 130 g,
- ser Bialski z Doliny Krzny,
- ser Bialski z Doliny Krzny z dziurami,
- maślanka Polska 1 kg,
- napój owsiany z wapniem i witaminami Vegevita 1 l,
- deser VEGE smak kawowy 150 g,
- deser VEGE kokosowy 150 g,
- deser VEGE smak waniliowy 150 g,
- serek wiejski wysokobiałkowy Super Body Active 200 g,
- batonik wysokoproteinowy Super Body Active 40 g,
- Wypasiony batonik kokosowy w polewie o smaku białej czekolady 40 g,
- Wypasiony batonik o smaku truskawkowym w polewie o smaku białej czekolady 40 g.
Dodatkowo sery Bialskie z Doliny Krzny zostały najwyżej ocenione w otwartym głosowaniu internetowym na najlepszy produkt i otrzymały zaszczytny tytuł Złoty Medal – Wybór Konsumentów oraz prestiżową nagrodę Grand Prix. Zdobyte wyróżnienia potwierdzają renomę i siłę marki oraz doskonałą jakość wyrobów, które zyskały uznanie zarówno konsumentów, jak i grona ekspertów.
– W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów regularnie rozwijamy nasz asortyment, rozszerzając go o kolejne nowości – w tym o wiele innowacyjnych produktów. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, dlatego musimy nadążać za aktualnymi trendami. Cieszymy się, że doceniany jest nasz wysiłek wkładany w rozwój asortymentu Mlekovity – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Poza Złotymi Medalami MLEKOVITĘ uhonorowano również Złotym Akantem (Acanthus Aureus). Nagrody te przyznawane są podczas targów POLAGRA za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy.
POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa. Tegoroczna edycja odbywa się od 27 do 29 września.
Źródło: Mlekovita