„Polskie produkty mleczne dla wszystkich”

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii: „Polskie produkty mleczne dla wszystkich”. Jej celem jest podbicie serc szerokiej grupy Polaków od dzieci po seniorów. W ramach kampanii od lipca do grudnia 2022 roku pojawi się sporo mlecznych inspiracji w telewizji i internecie.

W ramach kampanii widzowie „Pytania na Śniadanie” w TVP2 zobaczą mleczne inspiracje na śniadanie, obiad i kolację. Pokażemy mleczne dania modnie podane z dawką informacji jak produkty mleczne wpływają na nasze zdrowie. Wszystkie propozycje „kuchni PnŚ” będą proste do przygotowania we własnym domu.

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w Pytaniu na Śniadanie w TVP2:

27.07. – Produkty mleczne – doskonałe nawodnienie w lato

10.08. – Produkty mleczne – dla aktywnych fizycznie

16.09. – Produkty mleczne – dla seniorów

07.10. – Felieton 1

12.10. – Produkty mleczne – dla kobiet w ciąży

14.10. – Produktymleczne – dla maluchów i przedszkolaków

28.10. – Produkty mleczne – w szkole i pracy

04.11. – Produkty mleczne – kuchnia na jesienną chandrę i osłabienie

22.11. – Felieton 2

25.11. – Mleczne przekąski na grudniowe spotkania z przyjaciółmi

09.12. – Produkty mleczne – dla całej rodziny na święta – Świąteczne serniki

Dla wielbicieli tradycyjnych dań organizatorzy Kampanii przygotowali serię programów „Nasze najpyszniejsze” w TVP3. Będzie pysznie i pięknie, bo gośćmi Kuby Steuermarka będą najpiękniejsze Polki – laureatki i finalistki konkursu Miss Polonia. Wspólnie będą kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski i przypominać tradycyjne przepisy dań, w których rządzi mleko i jego przetwory.

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w programie „Nasze najpyszniejsze” w niedziele, w TVP3 o 8:15:

31.07. – Podlasie

07.08. – Świętokrzyskie

14.08. – Wielkopolska

21.08. – Kujawsko-pomorskie

28.08. – Lubelskie

04.09. – Mazowsze

11.09. – Śląsk

18.09. – Łódzkie

25.09. – Małopolska

Nie zabraknie też działań w internecie. Na Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne.dla.wszystkich) i Instagramie (https://www.instagram.com/polskie.produkty.mleczne/) powstały specjalne profile, na których regularnie, do końca grudnia, będą publikowane posty z inspiracjami kulinarnymi, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.    

Kuba Steuermark poprowadzi też na swoim profilu na Instagramie (https://www.instagram.com/steuermark/) cykl krótkich filmów, w których razem z dietetyczką lub lekarzem opowiedzą o tym dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. 

Instagramerka Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/) pokaże z jakich produktów mlecznych najczęściej korzysta w swojej kuchni oraz zaproponuje pyszne dania, które prosto będzie można przygotować samemu w domu.

Dla wielbicieli podcastów organizatorzy przygotowali też nowe odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się jesienią tego roku. W podcastach wspólnie z dietetykiem zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.  

Partnerami kampanii Polskie produkty mleczne dla wszystkichsą Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.

Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.