Z ogromną radością i satysfakcją podsumowujemy naszą kampanię „Polskie produkty mleczne każdego dnia”, która przyniosła mnóstwo inspiracji, wiedzy i smakowitych odkryć.
W TVP2, w programie „Pytanie na Śniadanie”, prezentowaliśmy wspaniałe mleczne propozycje na każdy posiłek dnia. Nasze kąciki kulinarne stały się źródłem inspiracji dla wielu z Was.
W serii programów kulinarnych „Nasze najpyszniejsze”, Kuba Steuermark, znany i ceniony kucharz, wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia, zabierał nas w kulinarną podróż po Polsce. Każdy region okazał się skarbnicą mlecznych przysmaków!
W Internecie natomiast stworzyliśmy specjalne profile na Facebooku i Instagramie. Tam dzieliliśmy się z Wami kulinarnymi inspiracjami, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów. Kuba Steuermark na swoim profilu zaoferował serię krótkich filmów, w których wraz z gośćmi podkreślał znaczenie mleka w diecie różnych grup wiekowych. Influencerka Magda Rudak dzieliła się swoimi mlecznymi inspiracjami, zachęcając do kreatywności w kuchni.
Dla fanów podcastów przygotowaliśmy „Mleczny podcast”, gdzie wraz z dietetykiem omawialiśmy produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na zdrowie.
Wstępne dane są imponujące! Około 3 miliony osób miało kontakt z naszą kampanią, a w telewizji programy kampanii obejrzało 5 milionów widzów!
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym, a w szczególności naszym partnerom: Krajowemu Związkowi Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. w Warszawie, Niezależnemu Samorządnemu Związkowi Zawodowym Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ, Polskiemu Związkowi Zawodowym Rolników i Związkowi Zawodowym Rolników OJCZYZNA. Podziękowania należą się również Fundacji Instytut Matki i Dziecka za objęcie patronatu nad kampanią.
Dziękujemy za Wasze wsparcie, zaangażowanie i zainteresowanie. Wspólnie promujemy to, co w polskim mleczarstwie najlepsze!
Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka