Promocja mleka dla 7 mln widzów

W najnowszym wydaniu Tygodnika Poradnik Rolniczy, możemy przeczytać artykuł poświecony działaniom promocyjnym KZSM Zw. Rew. w 2020 r. w tym m.in. nt. kampanii pn. Mleko na zdrowie. Zapraszamy do lektury.

,,Promocja mleka i produktów mlecznych w czołowym telewizyjnym programie śniadaniowym – Pytanie ma śniadanie – emitowanym w TVP2. Program ze średnią oglądalnością na poziomie 450 tys. widzów, w którym prezentowane są kąciki kulinarne. O walorach polskiego mleka usłyszało około 7 mln telewizyjnych odbiorców. To nie wszystko, ponieważ Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny zadbał także o promocję mleka w programach kulinarnych i informacyjnych.
Możliwe to było dzięki realizowanej przez KZSM kampanii „Mleko na zdrowie”, finansowanej z Funduszu Promocji Mleka.”

Czytaj artykuł- Tutaj

,,wyprodukowano także osiem autorskich odcinków programu emitowanego
w TVP „Nasze Najpyszniejsze”. Pokazywane w nich były różne regiony Polski i ich mleczne dziedzictwo oraz tradycje.

Źródło: Tygodnik Poradnik Rolniczy, Nr 4, 24 stycznia 2021