W imieniu Zarządu MMC Polska oraz Przewodniczącej Pani Renaty Juszkiewicz, zaproszamy do wzięcia udziału w Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji.
Wydarzenie odbędzie się 17-18 maja 2022 roku w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie.
Chęć bezpłatnego udziału w konferencji proszę potwierdzić poprzez wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod linkiem: https://dystrybucja.pl/formularz-rejestracyjny/?npm=Waldemar Broś&srnm=
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o możliwie szybkie procesy decyzyjne.
Wspólnie z przedstawicielami najważniejszych sieci handlowych w Polsce i w Europie, zaprezentujemy najlepsze strategie liderów sektora, konsumenckie megatrendy oraz porozmawiamy o aktualnych wyzwaniach stawianych przed branżą retail.
Agenda wydarzenia budowana jest w oparciu o wiedzę znanych ekspertów branży oraz przedstawicieli rynku z wieloletnim stażem i doświadczeniem, a nad jej poziomem merytorycznym czuwa Rada Programowa, w której skład wchodzą m.in.:
- Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Łukasz Dwulit, Head of Business Development, Klarna
- Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
- Krzysztof Kordulewski, CEO, Leroy Merlin Polska
- Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska
- Maciej Łukowski, Chief Commercial Officer, Jeronimo Martins Polska
- Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji / CFO, Lidl Polska
- Justyna Orzeł, Wiceprezes Zarządu, Carrefour Polska
- Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan
- Anita Ryng, Country Communication Manager, IKEA Retail Sp. z o.o.
- Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon Polska
- Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to wydarzenie, które wspiera handel w podążaniu za ciągłymi zmianami w branży retail, wprowadza innowacyjne pomysły i rozwiązania na polski rynek, ale przede wszystkim jest katalizatorem jego rozwoju.
Tematami zbliżającego się kongresu są m.in.:
- Retailtec trends – handel przyszłości
- Intensyfikacja wdrażania innowacji
- Przyszłość handlu w dobie sustainable tsunami. Kierunki rozwoju, bariery
- Spójne, wielokanałowe doświadczenie zakupowe – jak je kreować przy pomocy analizy danych
- Nowe formy współpracy partnerskiej – open data i wymiana informacji na różnych etapach procesu
- Hybrydyzacja modeli sprzedażowych
- Transformacja wywołana kryzysami – perspektywy przemysłu logistycznego i łańcucha dostaw
Przesyłam do wglądu materiały z poprzedniej edycji: https://dystrybucja.pl/wideorelacje/
Po więcej informacji zapraszam na: https://dystrybucja.pl/