Zaproszenie na Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

W imieniu Zarządu MMC Polska oraz Przewodniczącej Pani Renaty Juszkiewicz, zaproszamy do wzięcia udziału w Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji.

Wydarzenie odbędzie się 17-18 maja 2022 roku w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie.

Chęć bezpłatnego udziału w konferencji proszę potwierdzić poprzez wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod linkiem: https://dystrybucja.pl/formularz-rejestracyjny/?npm=Waldemar Broś&srnm=

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o możliwie szybkie procesy decyzyjne.

Wspólnie z przedstawicielami najważniejszych sieci handlowych w Polsce i w Europie, zaprezentujemy najlepsze strategie liderów sektora, konsumenckie megatrendy oraz porozmawiamy o aktualnych wyzwaniach stawianych przed branżą retail.

Agenda wydarzenia budowana jest w oparciu o wiedzę znanych ekspertów branży oraz przedstawicieli rynku z wieloletnim stażem i doświadczeniem, a nad jej poziomem merytorycznym czuwa Rada Programowa, w której skład wchodzą m.in.:

  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Łukasz Dwulit, Head of Business Development, Klarna
  • Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
  • Krzysztof Kordulewski, CEO, Leroy Merlin Polska
  • Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska
  • Maciej Łukowski, Chief Commercial Officer, Jeronimo Martins Polska
  • Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji / CFO, Lidl Polska
  • Justyna Orzeł, Wiceprezes Zarządu, Carrefour Polska
  • Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan
  • Anita Ryng, Country Communication Manager, IKEA Retail Sp. z o.o.
  • Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon Polska
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to wydarzenie, które wspiera handel w podążaniu za ciągłymi zmianami w branży retail, wprowadza innowacyjne pomysły i rozwiązania na polski rynek, ale przede wszystkim jest katalizatorem jego rozwoju.

Tematami zbliżającego się kongresu są m.in.:

  • Retailtec trends – handel przyszłości
  • Intensyfikacja wdrażania innowacji
  • Przyszłość handlu w dobie sustainable tsunami. Kierunki rozwoju, bariery
  • Spójne, wielokanałowe doświadczenie zakupowe – jak je kreować przy pomocy analizy danych
  • Nowe formy współpracy partnerskiej – open data i wymiana informacji na różnych etapach procesu
  • Hybrydyzacja modeli sprzedażowych
  • Transformacja wywołana kryzysami – perspektywy przemysłu logistycznego i łańcucha dostaw

Przesyłam do wglądu materiały z poprzedniej edycji:  https://dystrybucja.pl/wideorelacje/

Po więcej informacji zapraszam na:  https://dystrybucja.pl/